Wednesday, May 12

it can happen to anyone of us

hi hey ho ha hi hu :)

hehe. happy nya harini. tetibe je. i have no specific reason for that. balik kerja td, internet kat rumah dh okay. ape lagi, terus naik on laptop melekat dpan laptop. hehe. lama k tk online. kalau internet rosak, pndai pulak nk kemas bilik. ish ish ish. pe la nak jadi ni kan.


dah more than a month dah after last day of matriculations. wow. cepatnya ! hehe. and for the first few weeks, ive been doing n-o-t-h-i-n-g. such a waste. shud've been working long time ago. baru la masuk $$. tkpela, at least dpt relax sikit from the final stress *relax byk dh ni. last few weeks of matriks mmg buat aku jadi gila. but to look back at it, tk de ape pun nak gila. I'm happy that things falls apart perfectly. kalau tk, I wouldnt know some things that I should have known long time ago :) so, all I wanted to say is, don't ever let yourself be drained by other people. senang2 je org buat kau mcm tu. bodo punya manusia. tkpe Anis, lesson learnt. so dont worry, be happy. hehe.

AND, last few weeks tu jugak, I shouldn't be wasting my time on some UNNECESSARY things. buat pening kepala je. baik study study study and study. geek la pulak kan. but who cares? kan? result in 7 days time. I'm really hoping for the best . Amin.. InsyaAllah, I've put 101% effort and walaupun ade byk distractions, I have faith in you, Allah. If its the best for me to get good results, then let it be. If it aint, then don't.

     
     Rindu pulak dekat my friends in matriks. seronok sbnrnye matriks ni :) I miss them so much! hehe. rindu nak bgn pagi, tgk muka Izzah, Zima, Heny. Patu breakfast dgn diorg. Milo and biscuits. nyummm. sedap k even biskut kosong je. Gi kelas, ngadap muka Kak Ieka, Kak Tila, Mira, Fiani, Leha, ramai lagi ah. kdg2 tu ponteng kelas. tk selalu. kdg2 je k. ;p pastu kalau ade meeting PRD, ngadap muke dak2 biro lak. Izzah, Ieka, Nisa, Aten, Leha, Syarina. mcm2. sume kepala gila. 

NAK JUMPA MAZEZHYOULAH PLEASEEEEEEE?