Saturday, December 18

I hate you..

LIPAS!
Hai. 
Nak cerita pasal lipas. Atau dalam english cockroach. Atau dalam jepun gokuburi. Atau dalam filipino ipis. Atau dalam swedish kackerlacka.
Aku memang pantang nampak lipas mesti badan akan terasa geli-geliman.
Tapi dalam masa yang sama, mesti timbul perasaan nak jadi pembunuh.
Pembunuh lipas je la kan.
Kalau nampak lipas lalu je, sure aku senyap-senyap jalan cari benda berat sebab nak hempap lipas tu bagi mati.
Hamek kau. Macam-macam teknik aku guna.
Hihi. Tapi aku tak guna shieldtox yang sering diwar-warkan dalam tv tu.
Sebab, kalau spray shieldtox, confirm si lipas akan kepening-peningan ala2 orang tengah high.
Pastu mula la lipas tu nak berlari seperti lipas kudung. 
Tak pasal-pasal nanti naik kat kaki aku.
So cara yang paling selamat adalah dengan menghentak benda berat ke atas si pemangsa.
Tak perlu dengan cara menyeksa yakni, menyembur shieldtox. Kan?
Lepas korang dah hentam lipas tu, rajin-rajinkan la diri untuk membersihkan bekas mayat lipas tu.
Dan, selepas membunuh, aku rasa puas hati sangat.
Hehe. Ok bye :D 

*Tak payah nak buat muka cute.